6.   Najčastejšie kladené otázky

6.1 Môžem zrušiť svoju registráciu?

Registráciu si užívateľ nemôže zrušiť sám. Je nutné požiadať o zrušenie registrácie cez formulár podpory. Požiadavka musí byť odoslaná z e-mailovej adresy, na ktorú je registrácia zriadená. Potvrdenie o zrušení registrácie dostanete e-mailom.

6.2 Ako môžem zaplatiť v Eurách, keď mi to ponúka cenu v Kč?

Ponuka cien v mene Euro (€) sa zobrazí, keď zvolíte jazykovú mutáciu "Slovensky", "Deutsch", "Български alebo "English" a vyhľadáte požadované spojenie. On-line platba bude v tomto prípade vykonaná v mene Euro (€).

6.3 Ako môžem zmeniť dátum alebo čas odchodu na e-tickete?

Oprava dátumu alebo času odchodu už zakúpeného e-ticketu nie je priamo možná. Je nutné pôvodný e-ticket vrátiť cez záložku "Vrátiť e-ticket". Výška zrážky pri vrátení je uvedená na e-ticketu pod textom "podmínky vracení". Potom je nutné kúpiť nový e-ticket s požadovanou zmenou.

6.4 Prečo sa mám registrovať?

  • Vďaka registrácii získate výhody, ktoré nemôžu byť poskytované neregistrovaným zákazníkom.
  • Registráciou získavate možnosť zobraziť a vytlačiť zakúpené lístky e-ticket ihneď po nákupe, teda nemusíte čakať na doručenie e-mailom.
  • Máte prehľad aj o skôr zakúpených lístkoch e-ticket (história nákupov).
  • Cestovné lístky e-ticket máte stále prístupné pre tlač vo vašej histórii nákupov.
  • Máte možnosť rezervovaťe-ticket s neskorším zaplatením a vyzdvihnutím na ktoromkoľvek predpredajnom mieste systému AMSBUS.
  • Máte možnosť rezervovať e-ticket s neskorším zaplatením cez AMSBus.sk.
  • Registráciou sa vyhnete problémom, ktoré neregistrovanému užívateľovi vzniknú napr. zadaním chybnej doručovacej e-mailovej adresy počas nákupu (preklep v adrese) alebo pri akomkoľvek probléme s doručením e-mailu do jeho e-mailovej schránky.
  • V registrácii poskytujete minimum informácií.

6.5 Čo musím urobiť pre úspešnú registráciu?

  • Pred zahájením registrácie skontrolujte, či máte voľnú kapacitu e-mailovej schránky. *
  • Vyplňte registračný formulár. Odporúčame zadať aj telefónne číslo (najlepšie mobilného telefónu) pre prípad, že by Vám bolo nutné oznámiť mimoriadnu informáciu o zmene na spoji, na ktorý ste si zakúpili e-ticket.
  • Po doručení e-mailu s aktivačným kódom stačí kliknúť na uvedený odkaz. Ak máte problém s aktiváciou registrácie cez odkaz, vložte aktivačný kód ručne pri prihlásení.
  • V prípade, že vám e-mail s aktivačným kódom nebol doručený, skontrolujte spamový kôš vašej e-mailovej schránky.

* Častou príčinou nedoručenia e-mailu s aktivačným kódom je plná e-mailová schránka užívateľa.

6.6 Prečo je rezervácia časovo rôzne obmedzená?

Rezervácia je všeobecne platná 3 dni po vykonaní a väčšinou končí najneskôr 10 hod. pred časom odchodu spoja z východzej zastávky. Algoritmus však berie do úvahy aj voľné a pracovné dni, čas odchodu spoja z východzej zastávky, čas odchodu spoja z nástupnej zastávky cestujúceho a predajnú dobu pokladní. Presný čas platnosti rezervácie je vždy uvedený v záložke „Moja rezervácia“ a v potvrdzujúcom e-maili s rezerváciou.

6.7 Je možné dobu platnosti rezervácie predĺžiť?

Dobu platnosti rezervácie nie je možné predĺžiť. Môžete ale vykonať rezerváciu novú, pokiaľ je v danom okamihu rezervácia na vybraný spoj možná.

6.8 Ako mám zakúpiť e-ticket pre dieťa mladšie ako 6 rokov?

Ak cestujete s deťmi a najnižšia ponúknutá zľava dopravcu je napr. "detské 6-15 rokov", tak deti mladšie ako 6 rokov cestujú zdarma, pokiaľ zdieľajú sedadlo s doprovodom (sedia na kolenách).
Ak budete požadovať aj pre dieťa mladšie ako 6 rokov vlastné sedadlo, je nutné pre neho zakúpiť cestovný lístok s najbližšou možnou zľavou, v tomto vzorovom príklade, teda cestovný lístok "detské 6-15 rokov".

Poznámka: Niektorí dopravcovia (na medzinárodných linkách) neprepravujú malé deti zdarma, vtedy je nutné použiť najnižšiu zľavu napr. "detské do 10 rokov".

6.9 Potrebujem do účtovníctva doklad o zaplatení e-ticket. Ako ho môžem získať?

E-ticket AMSBUS je platným daňovým dokladom.

Pomocník

  1. Princípy AMSBus.sk
  2. Zadanie a zmeny užívateľského profilu a hesla
  3. Rezervácia lístkov
  4. Predaj lístkov e-ticket
  5. Ochrana platby, problémy s platobnou kartou
  6. Najčastejšie kladené otázky
  7. O nás