2.   Zadanie a zmeny užívateľského profilu a hesla

2.1 Ako vyplniť prvotné dáta užívateľského profilu?

Z úvodnej obrazovky zvoľte možnosť „Registrovať“ alebo cez záložku „Prihlásiť“ zvoľte „Registrácia do systému“. Zobrazí sa Vám formulár pre registráciu užívateľa. Vyplnenie niektorých položiek je povinné. Tieto položky sú označené hviezdičkou. Žiadame Vás, aby ste pri vyplňovaní údajov postupovali pozorne, protože niektoré údaje sú systémom využívané pre komunikáciu s Vami a v prípade, že by boli vyplnené nesprávne, mohlo by sa stať, že nebudete schopní so systémom spolupracovať. Pokiaľ by ste, napríklad, uviedli nesprávnu e-mailovú adresu, nemohol by Vám systém doručiť aktivačný kód a Vy by ste neboli schopní sa do systému prihlásiť. Odporúčame uviesť telefónne číslo. Tým nám umožníte zaslať rýchlu informáciu v prípade neočakávanej zmeny.

Pre dokončenie registrácie musíte počas 24 hodín od registrácie Váš účet aktivovať. Ak tak nevykonáte, informácie o Vašom účte budú systémom automaticky vymazané a Vy ich budete môcť znovu kedykoľvek neskôr vložiť.

2.2 Ako je možné upraviť dáta užívateľského profilu?

Po prihlásení zvoľte v úvodnej obrazovke záložku „Zmeniť profil“. Následne bude zobrazený formulár užívateľského profilu so všetkými, doteraz zadanými údajmi, ktoré je možné meniť. Po vyplnení požadovaných zmien pokračujte tlačítkom „Zmeniť profil“.

2.3 Ako mám zmeniť heslo?

Po prihlásení zvoľte v úvodnej obrazovke záložku „Zmeniť profil“. Tu zadajte do kolónky "Heslo" nové heslo a do kolónky "Heslo (znovu)" opäť nové heslo pre kontrolu. Zadanie potvrďte kliknutím na tlačítko "ZMENIŤ PROFIL".

2.4 Zabudol som heslo, môžete mi ho poslať?

Vaše heslo je, samozrejme, chránené systémom – preto ho ani my nepoznáme a oznámiť nemôžeme.

Použite ponuku „Zabudnuté heslo“ v záložke „Prihlásiť“. Po zadaní požadovaných údajov Vám systém vygeneruje a zašle heslo nové. V prípade problémov kontaktujte podporu systému cez odkaz „Zákaznicka podpora“.

2.5 Zaregistroval som sa a doteraz mi neprišiel potvrdzovací e-mail!

Po Vašej úspešnej registrácii do systému AMSBus.sk systém vygeneruje e-mail s aktivačným kódom a ihneď zašle na e-mailovú adresu, ktorá bola zadaná v registrácii. Nie je možné bohužiaľ určiť, ani ovplyvniť to, ako dlho trvá doručenie do e-mailovej schránky užívateľa, pretože je to ovplyvnené priepustnosťou siete a nastavením e-mailových serverov, cez ktoré musí elektronická pošta prejsť.

E-mailová adresa musí byť platná a funkčná! Ak je adresa pri registrácii zadaná chybne, systém odošle správu na túto adresu a Vám doručená nebude. To isté platí, pokiaľ máte napr. plnú e-mailovú schránku.

Odosielaná správa je generovaná automaticky a niektoré e-mailové servery môžu takéto správy odmietať, pretože ich považujú za nevyžiadané. Preto je tiež možné, že Váš poštový server automaticky vložil doručenú správu s vygenerovaným potvrdzovacím kódom do zložky s nevyžiadanou poštou (napr. Nevyžiadaná pošta, Spam a Víry, Odpad, apod.)“. V tomto prípade odporúčame vytvoriť pravidlo (filter) pre povolenie príjmu e-mailových správ zasielaných z adresy rezervace@amsbus.cz.

2.6 Ako mám zmeniť e-mailovú adresu?

Zmena e-mailovej adresy nie je možná. V prípade, že budete používať inú e-mailovú adresu, alebo ste zadali e-mailovú adresu chybne, je nutné vytvoriť novú registráciu.

Pomocník

  1. Princípy AMSBus.sk
  2. Zadanie a zmeny užívateľského profilu a hesla
  3. Rezervácia lístkov
  4. Predaj lístkov e-ticket
  5. Ochrana platby, problémy s platobnou kartou
  6. Najčastejšie kladené otázky
  7. O nás