6.   Najčastejšie kladené otázky

6.1 Môžem zrušiť svoju registráciu?

Registráciu si užívateľ nemôže zrušiť sám. Je nutné požiadať o zrušenie registrácie cez formulár podpory. Požiadavka musí byť odoslaná z e-mailovej adresy, na ktorú je registrácia zriadená. Potvrdenie o zrušení registrácie dostanete e-mailom.

6.2 Ako môžem zaplatiť v Eurách, keď mi to ponúka cenu v Kč?

Ponuka cien v mene Euro (€) sa zobrazí, keď zvolíte jazykovú mutáciu "Slovensky" alebo "English" a vyhľadáte požadované spojenie. On-line platba bude v tomto prípade vykonaná v mene Euro (€).

6.3 Ako môžem zmeniť dátum, čas odchodu alebo iný údaj na e-tickete?

Zmeniť vybraný spoj, dátum, čas odchodu, tarifu, číslo sedadla alebo meno cestujúceho u už zakúpeného e-ticketu nie je priamo možné. Je nutné pôvodný e-ticket vrátiť cez záložku "Vrátiť e-ticket". Výška zrážky pri vrátení je uvedená na e-tickete pod textom "podmienky vrátenia". Potom je nutné kúpiť nový e-ticket s požadovanou zmenou.

6.4 Prečo sa mám registrovať?

  • Vďaka registrácii získate výhody, ktoré nemôžu byť poskytované neregistrovaným zákazníkom.
  • Registráciou získavate možnosť zobraziť, stiahnuť a vytlačiť zakúpené lístky e-ticket ihneď po nákupe, teda nemusíte čakať na doručenie e-mailom.
  • Máte prehľad aj o skôr zakúpených lístkoch e-ticket (história nákupov).
  • Cestovné lístky e-ticket máte stále prístupné pre tlač vo vašej histórii nákupov.
  • Máte možnosť rezervovať e-ticket s neskorším zaplatením a vyzdvihnutím na ktoromkoľvek predpredajnom mieste systému AMSBUS.
  • Máte možnosť rezervovať e-ticket s neskorším zaplatením cez AMSBus.sk.
  • Registráciou sa vyhnete problémom, ktoré neregistrovanému užívateľovi vzniknú napr. zadaním chybnej doručovacej e-mailovej adresy počas nákupu (preklep v adrese) alebo pri akomkoľvek probléme s doručením e-mailu do jeho e-mailovej schránky.
  • V registrácii poskytujete minimum informácií.

6.5 Čo musím urobiť pre úspešnú registráciu?

  • Pred zahájením registrácie skontrolujte, či máte voľnú kapacitu e-mailovej schránky. *
  • Vyplňte registračný formulár. Odporúčame zadať aj telefónne číslo (najlepšie mobilného telefónu) pre prípad, že by Vám bolo nutné oznámiť mimoriadnu informáciu o zmene na spoji, na ktorý ste si zakúpili e-ticket.
  • Po doručení e-mailu s aktivačným kódom stačí kliknúť na uvedený odkaz. Ak máte problém s aktiváciou registrácie cez odkaz, vložte aktivačný kód ručne pri prihlásení.
  • V prípade, že vám e-mail s aktivačným kódom nebol doručený, skontrolujte spamový kôš vašej e-mailovej schránky.

* Častou príčinou nedoručenia e-mailu s aktivačným kódom je plná e-mailová schránka užívateľa.

6.6 Prečo je rezervácia časovo rôzne obmedzená?

Rezervácia je všeobecne platná 3 dni po vytvorení a väčšinou končí najneskôr 10 hod. pred časom odjazdu z východzej zastávky spoja. Algoritmus však berie do úvahy aj voľné a pracovné dni, čas odjazdu spoja z východzej zastávky, čas odjazdu spoja z nástupnej zastávky cestujúceho a predajnú dobu pokladne. Presný čas platnosti rezervácie je vždy uvedený v záložke „Moja rezervácia“ a v potvrdzujúcom e-maile s rezerváciou.

Do odchodu spoja vďaka tomu zostáva dosť času, aby sa miesta uvoľnená prepadnutím rezervácie predala.

6.7 Je možné dobu platnosti rezervácie predĺžiť?

Dobu platnosti rezervácie nie je možné predĺžiť. Môžete ale vykonať rezerváciu novú, pokiaľ je v danom okamžiku rezervácia na vybraný spoj možná, teda ak do odjazdu zostáva dosť času a autobus je voľný.

6.8 Ako mám zakúpiť e-ticket pre dieťa mladšie ako 6 rokov?

Ak cestujete s deťmi a najnižšia ponúknutá zľava dopravcu je napr. "detské 6-15 rokov", tak deti mladšie ako 6 rokov cestujú zdarma, pokiaľ zdieľajú sedadlo s doprovodom (sedia na kolenách).
Ak budete požadovať aj pre dieťa mladšie ako 6 rokov vlastné sedadlo, je nutné pre neho zakúpiť cestovný lístok s najbližšou možnou zľavou, v tomto vzorovom príklade, teda cestovný lístok "detské 6-15 rokov".

Poznámka: Niektorí dopravcovia (na medzinárodných linkách) neprepravujú malé deti zdarma, vtedy je nutné použiť najnižšiu zľavu napr. "detské do 10 rokov".

6.9 Potrebujem do účtovníctva doklad o zaplatení e-ticketu. Ako ho môžem získať?

E-ticket AMSBUS je platným daňovým dokladom.

Pomocník

  1. Princípy AMSBus.sk
  2. Zadanie a zmeny užívateľského profilu a hesla
  3. Rezervácia lístkov
  4. Predaj lístkov e-ticket
  5. Ochrana platby, problémy s platobnou kartou
  6. Najčastejšie kladené otázky
  7. O nás